Vorig jaar lanceerde ik de Maggy, mijn eigen magazine. Daarmee ving ik eigenlijk drie vliegen in een klap: het vormde een perfect platform om Maggy’s Mode te laten zien aan onze klanten, aan mensen die onze winkel nog niet kenden én om de jury van de Retail Jaarprijs te laten zien dat goed retailen ook kan in een dorp als Bunschoten-Spakenburg. Dat laatste werd nog eens bevestigd doordat we de door mij felbegeerde vakjury- en publieksprijs wonnen en daarmee zijn uitgeroepen tot Beste Zelfstandige Winkel van Nederland.
Grote vraag was dan ook: wat ga ik dit najaar dan doen om iedereen weer te verrassen? Het resultaat daarvan valt in deze periode op de mat bij zo’n tienduizend adressen, in de regio van Bunschoten-Spakenburg. Het is dit keer geen magazine, maar een stijlgids: Maggy’s Mode Stijlgids 2013. Samen met Jennifer, Lilian en een trouw team van specialisten uit mijn netwerk maakten we een unieke stijlgids waarin ik mijn visie op winter 2013 laat zien. Klanten die weleens naar de modeshows komen, weten dat ik de trends altijd uitleg tijdens die shows. Met de stijlgids pak ik de kans om het aan een veel groter publiek te vertellen en hen te laten ervaren wat het modebeeld wordt op het gebied van kleding, schoenen, maar ook cosmetica en haarmode.
Halverwege juli was de stijlgids afgerond: wat een werk! Maar weer zó ontzettend inspirerend om te doen. Ik kan niet wachten tot ’ie op de mat ligt en op de reacties van jullie, en van de vrouwen die ons nog niet kennen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *