Met het team hebben we een uitgebreide training gedaan om alle vragen naar aanleiding van de stijlgids te kunnen beantwoorden. Wat zijn onze vier trends? Welke combinaties zijn allemaal mogelijk? Wat kan er worden verteld over de stoffen, de stijlen en de kleuren? Ook nemen we de pasvorm door van alle kleding. Hierdoor heeft iedereen de hele collectie op zijn netvlies en kunnen klanten sneller en beter geadviseerd worden. We grepen deze avond ook meteen aan om verschillende ‘vlogs’ te maken: korte video’s waarin alle medewerkers ingaan op hun must have van het seizoen. In de stijlgids komt dit onderdeel ook terug; waarin Annelies, Charlotte, Eefje en Anja vertellen wat hun must have van het seizoen is. Ik wilde dat graag doortrekken naar onze online communicatiekanalen, zodat de boodschap nog krachtiger wordt. Sommige medewerkers moesten hiervoor wel uit hun comfortzone treden, maar ze deden het wel. De filmpjes plaatsten we op onze Facebook-pagina. Wat een leuke reacties kregen we…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *