Altijd zijn we op zoek naar nieuwe manieren om onze service te verbeteren. Gewoon om het voor jou zo makkelijk mogelijk te maken. En dan natuurlijk op een manier die jij het prettigst vindt. Service is voor mij ook ‘persoonlijk’ contact hebben. Het liefst natuurlijk in levenden lijve, maarja met al onze drukke agenda’s lukt dat niet altijd.

Wat is er nu persoonlijker dan WhatsAppen met de mooimakers van MAGGY’S

Ja echt! Je hoeft voor een vraag dus niet per se langs te komen (vinden we wel gezellig hoor) en je hoeft niet te bellen. Want: onze WhatsApp service is klaar! Voor ons is dit een hele logische aanvulling. Als ik naar mezelf kijk dan gebruik ik deze app dagelijks. Gewoon ff snel een vraag stellen, ff iets checken, daar wil ik niet altijd voor bellen. Hoe handig is dan WhatsApp, ontzettend handig toch?! Lekker snel. En toch persoonlijk.

Stel je vraag, meld je aan voor een event of meld je klacht

Wastips nodig voor je nieuwe pantalon? Maak een foto met je telefoon van je pantalon en het etiket, stuur ‘m door en we kunnen je nóg beter helpen. Of je staat voor je kledingkast en twijfelt over de combinatie van items die je wilt maken. Stuur gerust een foto en wij geven je advies! Of je ziet een prachtige blouse op Facebook of Instagram en je wilt weten of we ‘m nog in je maat hebben. Stuur een WhatsApp!

NIEUW! Mis niks van jouw favoriete merk(en)

Ook kunnen we je via WhatsApp op de hoogte houden van jouw favoriete merk(en). Dan krijg je van ons een appje met foto’s als de nieuwe collectie van jouw favoriete merk(en) binnen is. Zo mis je dus niks. Natuurlijk kun je je aanmelden voor meerdere merken.

Hoe het werkt

  • Sla ons nummer op in je mobiel (06 25 51 86 12) onder MAGGY’S WhatsApp service
  • Stuur ons je WhatsApp bericht als je een vraag wilt stellen
  • Of stuur een bericht met bijvoorbeeld 10DAYS AAN als je je wilt aanmelden voor je favoriete merk(en) *

* We starten in eerste instantie met de volgende merken: 10DAYS, Kyra & Ko, Expresso, Vanilia, YaYa, Maison Scotch, Studio Anneloes en By Malene Birger. Later voegen we ook andere merken toe.

Wat je moet weten

  • Je ontvangt binnen 1 uur antwoord (maandag t/m zaterdag tussen 09:00 – 17:00 uur).
  • Je ontvangt maximaal 1 bericht per maand per merk. Alleen als je je hebt aangemeld voor je favoriete merk(en).
  • De service is alleen bedoeld om jou zo goed mogelijk op de hoogte te houden van jouw favoriete merk(en);
  • Stuur MAGGY’S UIT om je af te melden voor MAGGY’S WhatsApp service. Al je gegevens worden uit het bestand verwijderd wanneer je je afmeldt.
  • De WhatsApp-service van MAGGY’S is natuurlijk GRATIS;
  • Het telefoonnummer is niet telefonisch bereikbaar;
  • Je ontvangt alleen berichten van MAGGY’S en niet van andere partijen. MAGGY’S verstrekt je gegevens dus niet aan derde (commerciële) partijen;
  • MAGGY’S gebruikt je gegevens alleen voor het versturen van WhatsApp-berichten.

Wil je telefonisch contact met een mooimaker? Bel dan 033 298 01 65 of stap binnen bij ons in de winkel.

Ik kan niet wachten op jouw vraag! Of om je op de hoogte te houden en te inspireren over jouw favoriete merk(en).

Liefs,

Maggy